Балети

Нурієв forever…

У виставі використано хореографію Маруіса Петіпа, Августа Бурнонвіля, Ростислава Захарова, Костянтина Боярського, Ренато Занелли, Бориса Ейфмана, Юрія Васюченко
Купити квиток
Прокрутіть вниз
Тривалість
Тривалість вистави варіюється залежно від представлених номерів

Члени постановочної групи

Соло на роялі:
Диригенти:
заслужений артист України Ігор Шаврук, заслужений артист України Ігор Чернецький

Зміст

Короткий зміст

 

Пролог

Балетний світ святкує ювілей великого Рудольфа Нурієва. Завжди поряд з Руді – ангели-охоронці, покликані супроводжувати його творчий шлях на землі. …Ось вони скидають свої крила та одягають його танцювальні костюми, що були свідками його прийдешньої іскрометної слави… Олександр Скрябін Етюд ор. 42 №5 Соло на роялі – лауреат міжнародних конкурсів Ігор Парада Перша зустріч та велике кохання Рудольфа Нурієва та Марго Фонтейн. Символ їхнього кохання – білий шарф, який Марго передає Рудольфу у знак союзу, що виник між ними. Руді і Марго. Перший поцілунок. – Рахманінов. Елегія Хореографія Вакіля Усманова.

Дія перша

Один з найулюбленіших танцювальних номерів дуету Руді та Марго, яким вони полонили сцену англійського Королівського балету. Чайковський. Адажіо з балету «Спляча красуня». Хореографія Вакіля Усманова. Останнім виступом, яким він завершив свою балетну кар’єру, був балет «Сільфіда» на сцені Маріїнського театру у Санкт-Петербурзі. Левенсхольд. Pas-de-deux з балету «Сільфіда». Хореографія Августо Бурнонвіля. Нарешті настає мить, коли Марго Фонтейн виводить юного Рудольфа у надзвичайно складному дуеті, де він стверджує себе як зірка класичного танцю. Чайковський. Руді і Марго. «Тріумф». Pas-de-deux з балету «Лускунчик». Хореографія Вакіля Усманова. Рудольф, проживаючи на Заході, пишався своєю приналежністю до татарського народу. Наш вибір припав на балет «Бахчисарайський фонтан», у якому він брав участь ще юнаком. Асаф’єв. Сцена з балету «Бахчисарайський фонтан». Хореографія Ростислава Захарова

Дія друга

Здобуваючи освіту у Вагановському училищі, він неповторно виконує партію хулігана… Шостакович. «Панянка та хуліган». Хореографія Костянтина Боярського. Аж ось і поворот долі. Білий шарф, символ кохання Марго та Рудольфа опиняється у руках трьох людей у чорному. Вони, як частка його особистості, завжди спокушали… Інтермедія. Хореографія Вакіля Усманова. Марго приголомшена… З білим шарфом вона уявляла себе білим лебедем. Та, переживши біль розчарування, відчула порожнечу та темінь. Марго. Пісня чорного лебедя. Віла-Лобос. «Пісня чорного лебедя». Хореографія Вакіля Усманова. Юний Руді на випуску Вагановської академії, де вразив всіх своїм стибком, запальним обертом. Радянський балет вперше побачив такий енергійний, емоційний, пристрасний та темпераментний танець. Адан. Grand pas з балету «Корсар». Хореографія Маріуса Петіпа. Мінкус. Pas-de-deus з балету «Дон Кіхот». Хореографія Маріуса Петіпа.

Епілог

Спроба пізнати жіноче тіло… Перший сексуальний досвід не приніс йому задоволення. Поцілунок по Клімту. Рахманінов. Прелюдія. Хореографія Юрія Васюченко У житті Рудольф був мандрівником, якого зачаровувала краса у всіх її проявах. Його відносини з Еріком Бруном, справжнім і вірним другом, були неоднозначними. Уільямс. Зачарований мандрівник. Хореографія Вакіля Усманова Тірсен. Абсент. Соло на роялі – лауреат міжнародних конкурсів Ігор Парада Ангели виконали свою місію. Тепер вони мають супроводити Руді у останню мандрівку. Архангел, головний із ангелів, мусить зробити вибір – піти і провести Руді чи залишитися. Вояж. Моцарт. Концерт для фортепіано з оркестром № 23, ІІ частина. Хореографія Вакіля Усманова. Ось і останнє розставання Руді і Марго. І їх останній поцілунок… Прокоф’єв. Сцена з балету «Ромео та Джульєтта». Хореографія Вакіля Усманова. Самотність. Невже його шлях уривається на цьому? Ось образи, що він створив на сцені. Вони завжди були поруч з ним і залишилися з нами. Вознесіння. Верді. Хор з опери «Набукко».

Про подію

Балет-гала на 2-і дії з прологом і епілогом
У виставі використано хореографію Маруіса Петіпа, Августа Бурнонвіля, Ростислава Захарова, Костянтина Боярського, Ренато Занелли, Бориса Ейфмана, Юрія Васюченко

Тривалість вистави варіюється залежно від представлених номерів

Ідея, сценарій, режисура та хореографія - Вакіль Усманов (Австрія)

За участі Гліба Волошина, вихованця зразкового ансамблю класичного танцю «Фуете» Дитячої школи мистецтв №4

Відеоінсталяція - Роман Топілов
Художник по костюмах - Наталія Баданіна

За участі Гліба Волошина, вихованця зразкового ансамблю класичного танцю «Фуете» Дитячої школи мистецтв №4

Вистава присвячена пам’яті непервершеного майстра танцю Рудольфа Нурієва. На сцені вперше втілено образ великого танцівника, балетмейстера та диригента, як і образ Марго Фонтейн, «богині танцю» англійського Королівського балету. У нашій пам’яті Рудольф залишився вічно молодим та прекрасним. Він сформував не тільки неповторний стиль мужнього танцю, але й стиль усього свого життя, у якому не було місця для прози. Він був великим у всьому – мистецтві, дружбі, коханні. Ще зовсім юним він зустрічає Марго Фонтейн. Це кохання він проносить через усе своє життя. Їхній спільний танець продовжив її творче життя і тріумфально підніс його як танцівника. Про їхні складні та пристрасні взаємовідносини розповідає ця вистава.

Дійові особи

ПРОЛОГ - Олександр Скрябін. Етюд №5, ор. 42:
«Руді і Марго. Перший поцілунок» (на музику «Елегії» Сергія Рахманінова) Хореографія Вакіля Усманова:
Марго Катерина Кальченко, Руді – заслужений артист України Сергій Доценко
Петро Чайковський. Аdagio з балету «Спляча красуня». Хореографія Вакіля Усманова:
Музика народна. «Стамбул. 1920-й...» Хореографія Вакіля Усманова:
Герман Северін фон Левенсхольд. Pas-de-deux з балету «Сільфіда» Хореографія Августо Бурнонвіля:
Борис Асафьєв. Pas de deux з балету "Полум'я Парижа" Хореографія Василя Вайнонена.:
«Руді і Марго. «Тріумф» (на музику Pas-de-deux з балету «Лускунчик» Петра Чайковського) Хореографія Вакіля Усманова:
Марго Катерина Кальченко, Руді – заслужений артист України Сергій Доценко
Борис Асаф’єв. Сцена з балету «Бахчисарайський фонтан» Хореографія Ростислава Захарова:
Дмитро Шостакович. «Панночка та хуліган» Хореографія Костянтина Боярського:
«Марго. «Пісня чорного лебедя» (на музику «Пісня чорного лебедя» Ейтора Віла-Лобоса) Хореографія Вакіля Усманова:
Адольф Адан. Тріо з балету «Корсар» Хореографія Маріуса Петіпа:
Луї Моро Готшалк. Тарантела Хореографія Джорджа Баланчина:
«Пізнання» (на музику «Адажіо» Томазо Альбіноні) Хореографія Бориса Ейфмана:
Людвіг Мінкус. Pas-de-deus з балету «Дон Кіхот» Хореографія Маріуса Петіпа:
«Поцілунок за Клімтом» (на музику Прелюдії сі мінор Сергія Рахманінова) Хореографія Юрія Васюченка:
«Зачарований мандрівник» (на музику із кінофільма «Список Шиндлера» Джона Уільямса) Хореографія Вакіля Усманова:
заслужений артист України Сергій Доценко, Микола Воріводін
Ян Тірсен. «Абсент»:
Рояль соло Ігор Парада
«Вояж» (на музику ІІ частини Концерту для фортепіано з оркестром № 23 Вольфганга Амадея Моцарта) Хореографія Вакіля Усманова:
Сергій Прокоф’єв. Епізод з балету «Ромео та Джульєтта» Хореографія Вакіля Усманова:
заслужений артист України Сергій Доценко, Катерина Кальченко
«Вознесіння» (На музику хору з опери «Набукко» Джузеппе Верді):

Рекомендуємо

28
Листопада
18:30
Балети
Маскарад
Арам Хачатурян
Балет на 2 дії
Лібрето Г. Севояна, Л. Вільвовської, М. Долгополова, Н. Риженко, В. Смирнова-Голованова по однойменній драмі М. Ю. Лермонтова.
05
Грудня
12:00
Балети Юному глядачу
Попелюшка (Балетна студія С. Антипової)
Сергій Прокоф’єв
Балет на дві дії
Виконується під фонограму
05
Грудня
18:30
Балети
Дон Кіхот
Людвиг Мінкус
Балет на 3 дії
Лібрето Маріуса Петіпа за мотивами однойменного роману Мігеля де Сервантеса
Хореографія Маріуса Петіпа та Олександра Горського
10
Грудня
18:30
Прем'єра
Балети
Болеро
Моріс Равель
Балет на одну дію
Лібрето Георгія Ковтуна
10
Грудня
18:30
Прем'єра
Балети
Жар-птиця
Ігор Стравинський
Балет на одну дію
Лібрето Михайла Фокіна в редакції Георгія Ковтуна за мотивами
народних казок
12
Грудня
12:00
Балети Юному глядачу
Червона Шапочка (Балетна студія С. Антипової)
Музика Адольфа Адана, Людвіга ван Бетховена, Джузеппе Верді, Шарля Гуно, Поля Моріа, Джоаккіно Россіні, Петра Чайковського, Йоганна Штрауса
Балет для дітей на дві дії
За мотивами казки Шарля Перро
Виконується під фонограму
12
Грудня
18:30
Прем'єра
Балети
Болеро
Моріс Равель
Балет на одну дію
Лібрето Георгія Ковтуна
12
Грудня
18:30
Прем'єра
Балети
Жар-птиця
Ігор Стравинський
Балет на одну дію
Лібрето Михайла Фокіна в редакції Георгія Ковтуна за мотивами
народних казок
16
Грудня
18:30
Балети
Лебедине озеро
Петро Ілліч Чайковський
Балет на 4 дії (виконується з одним антрактом)
Лібрето за сценарієм Володимира Бегічева та Василя Гельцера
24
Грудня
18:30
Балети
Лускунчик
Петро Ілліч Чайковський
Балет-феєрія на дві дії з прологом
Лібрето Маріуса Петіпа в редакції народного артиста України Сергія Бондура
за мотивами казки Ернста Гофмана «Лускунчик і мишачий король»
26
Грудня
12:00
Балети Юному глядачу
Лускунчик (Балетна студія С. Антипової)
П.І.Чайковський
29
Грудня
18:30
Балети
Лускунчик
Петро Ілліч Чайковський
Балет-феєрія на дві дії з прологом
Лібрето Маріуса Петіпа в редакції народного артиста України Сергія Бондура
за мотивами казки Ернста Гофмана «Лускунчик і мишачий король»
30
Грудня
12:00
Балети Юному глядачу
Лускунчик (Балетна студія С. Антипової)
П.І.Чайковський
30
Грудня
18:30
Балети
Лускунчик
Петро Ілліч Чайковський
Балет-феєрія на дві дії з прологом
Лібрето Маріуса Петіпа в редакції народного артиста України Сергія Бондура
за мотивами казки Ернста Гофмана «Лускунчик і мишачий король»
31
Грудня
16:00
Балети
Лускунчик
Петро Ілліч Чайковський
Балет-феєрія на дві дії з прологом
Лібрето Маріуса Петіпа в редакції народного артиста України Сергія Бондура
за мотивами казки Ернста Гофмана «Лускунчик і мишачий король»
Перейти до афіші Перейти до афіші

Шановні глядачі!
УВАГА!
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 заходи можуть відвідувати глядачі за наявності одного з наступних документів:
- сертифікат про одержання двох доз вакцини від COVID-19 в електронному чи паперовому вигляді.
- документ, який підтверджує негативний результат тестування на COVID-19 методом ПЛР (або негативний результат експрес-тесту на антиген до COVID-19), проведеного не більше, ніж за 72 години до відвідування події.
- документ, що підтверджує одужання від COVID-19.

Ці обмеження не застосовуються до осіб віком менше 18 років.

Документ перевірятиметься під час контролю на вході разом з придбаним квитком.

У разі відсутності вищевказаних документів глядач до театру не допускається.

Ми використовуємо cookies
Продовжуючи використовувати наш сайт, ви даєте згоду на обробку файлів cookie і призначених для користувача даних: відомості про місцезнаходження; тип і версія ОС; тип і версія браузера; тип пристрою і дозвіл його екрану; джерела входу на сайт; мова ОС і браузера; відвідані сторінки сайту і дії на них; ip-адреса з метою функціонування сайту, проведення ретаргетінга, проведення статистичних досліджень і передачі третім особам. Якщо ви не хочете, щоб ваші дані оброблялися, покиньте сайт.
Згоден