Балети

Нурієв forever…

У виставі використано хореографію Маруіса Петіпа, Августа Бурнонвіля, Ростислава Захарова, Костянтина Боярського, Ренато Занелли, Бориса Ейфмана, Юрія Васюченко
Купити квиток
Прокрутіть вниз
Тривалість
Тривалість вистави варіюється залежно від представлених номерів

Члени постановочної групи

Соло на роялі:
Диригенти:
заслужений артист України Ігор Шаврук, заслужений артист України Ігор Чернецький

Зміст

Короткий зміст

 

Пролог

Балетний світ святкує ювілей великого Рудольфа Нурієва. Завжди поряд з Руді – ангели-охоронці, покликані супроводжувати його творчий шлях на землі. …Ось вони скидають свої крила та одягають його танцювальні костюми, що були свідками його прийдешньої іскрометної слави… Олександр Скрябін Етюд ор. 42 №5 Соло на роялі – лауреат міжнародних конкурсів Ігор Парада Перша зустріч та велике кохання Рудольфа Нурієва та Марго Фонтейн. Символ їхнього кохання – білий шарф, який Марго передає Рудольфу у знак союзу, що виник між ними. Руді і Марго. Перший поцілунок. – Рахманінов. Елегія Хореографія Вакіля Усманова.

Дія перша

Один з найулюбленіших танцювальних номерів дуету Руді та Марго, яким вони полонили сцену англійського Королівського балету. Чайковський. Адажіо з балету «Спляча красуня». Хореографія Вакіля Усманова. Останнім виступом, яким він завершив свою балетну кар’єру, був балет «Сільфіда» на сцені Маріїнського театру у Санкт-Петербурзі. Левенсхольд. Pas-de-deux з балету «Сільфіда». Хореографія Августо Бурнонвіля. Нарешті настає мить, коли Марго Фонтейн виводить юного Рудольфа у надзвичайно складному дуеті, де він стверджує себе як зірка класичного танцю. Чайковський. Руді і Марго. «Тріумф». Pas-de-deux з балету «Лускунчик». Хореографія Вакіля Усманова. Рудольф, проживаючи на Заході, пишався своєю приналежністю до татарського народу. Наш вибір припав на балет «Бахчисарайський фонтан», у якому він брав участь ще юнаком. Асаф’єв. Сцена з балету «Бахчисарайський фонтан». Хореографія Ростислава Захарова

Дія друга

Здобуваючи освіту у Вагановському училищі, він неповторно виконує партію хулігана… Шостакович. «Панянка та хуліган». Хореографія Костянтина Боярського. Аж ось і поворот долі. Білий шарф, символ кохання Марго та Рудольфа опиняється у руках трьох людей у чорному. Вони, як частка його особистості, завжди спокушали… Інтермедія. Хореографія Вакіля Усманова. Марго приголомшена… З білим шарфом вона уявляла себе білим лебедем. Та, переживши біль розчарування, відчула порожнечу та темінь. Марго. Пісня чорного лебедя. Віла-Лобос. «Пісня чорного лебедя». Хореографія Вакіля Усманова. Юний Руді на випуску Вагановської академії, де вразив всіх своїм стибком, запальним обертом. Радянський балет вперше побачив такий енергійний, емоційний, пристрасний та темпераментний танець. Адан. Grand pas з балету «Корсар». Хореографія Маріуса Петіпа. Мінкус. Pas-de-deus з балету «Дон Кіхот». Хореографія Маріуса Петіпа.

Епілог

Спроба пізнати жіноче тіло… Перший сексуальний досвід не приніс йому задоволення. Поцілунок по Клімту. Рахманінов. Прелюдія. Хореографія Юрія Васюченко У житті Рудольф був мандрівником, якого зачаровувала краса у всіх її проявах. Його відносини з Еріком Бруном, справжнім і вірним другом, були неоднозначними. Уільямс. Зачарований мандрівник. Хореографія Вакіля Усманова Тірсен. Абсент. Соло на роялі – лауреат міжнародних конкурсів Ігор Парада Ангели виконали свою місію. Тепер вони мають супроводити Руді у останню мандрівку. Архангел, головний із ангелів, мусить зробити вибір – піти і провести Руді чи залишитися. Вояж. Моцарт. Концерт для фортепіано з оркестром № 23, ІІ частина. Хореографія Вакіля Усманова. Ось і останнє розставання Руді і Марго. І їх останній поцілунок… Прокоф’єв. Сцена з балету «Ромео та Джульєтта». Хореографія Вакіля Усманова. Самотність. Невже його шлях уривається на цьому? Ось образи, що він створив на сцені. Вони завжди були поруч з ним і залишилися з нами. Вознесіння. Верді. Хор з опери «Набукко».

Про подію

Балет-гала на 2-і дії з прологом і епілогом
У виставі використано хореографію Маруіса Петіпа, Августа Бурнонвіля, Ростислава Захарова, Костянтина Боярського, Ренато Занелли, Бориса Ейфмана, Юрія Васюченко

Тривалість вистави варіюється залежно від представлених номерів

Ідея, сценарій, режисура та хореографія - Вакіль Усманов (Австрія)

За участі Гліба Волошина, вихованця зразкового ансамблю класичного танцю «Фуете» Дитячої школи мистецтв №4

Відеоінсталяція - Роман Топілов
Художник по костюмах - Наталія Баданіна

За участі Гліба Волошина, вихованця зразкового ансамблю класичного танцю «Фуете» Дитячої школи мистецтв №4

Вистава присвячена пам’яті непервершеного майстра танцю Рудольфа Нурієва. На сцені вперше втілено образ великого танцівника, балетмейстера та диригента, як і образ Марго Фонтейн, «богині танцю» англійського Королівського балету. У нашій пам’яті Рудольф залишився вічно молодим та прекрасним. Він сформував не тільки неповторний стиль мужнього танцю, але й стиль усього свого життя, у якому не було місця для прози. Він був великим у всьому – мистецтві, дружбі, коханні. Ще зовсім юним він зустрічає Марго Фонтейн. Це кохання він проносить через усе своє життя. Їхній спільний танець продовжив її творче життя і тріумфально підніс його як танцівника. Про їхні складні та пристрасні взаємовідносини розповідає ця вистава.

Дійові особи

ПРОЛОГ - Олександр Скрябін. Етюд №5, ор. 42:
«Руді і Марго. Перший поцілунок» (на музику «Елегії» Сергія Рахманінова) Хореографія Вакіля Усманова:
Марго Катерина Кальченко, Руді – заслужений артист України Сергій Доценко
Петро Чайковський. Аdagio з балету «Спляча красуня». Хореографія Вакіля Усманова:
Музика народна. «Стамбул. 1920-й...» Хореографія Вакіля Усманова:
Герман Северін фон Левенсхольд. Pas-de-deux з балету «Сільфіда» Хореографія Августо Бурнонвіля:
Борис Асафьєв. Pas de deux з балету "Полум'я Парижа" Хореографія Василя Вайнонена.:
«Руді і Марго. «Тріумф» (на музику Pas-de-deux з балету «Лускунчик» Петра Чайковського) Хореографія Вакіля Усманова:
Марго Катерина Кальченко, Руді – заслужений артист України Сергій Доценко
Борис Асаф’єв. Сцена з балету «Бахчисарайський фонтан» Хореографія Ростислава Захарова:
Дмитро Шостакович. «Панночка та хуліган» Хореографія Костянтина Боярського:
«Марго. «Пісня чорного лебедя» (на музику «Пісня чорного лебедя» Ейтора Віла-Лобоса) Хореографія Вакіля Усманова:
Адольф Адан. Тріо з балету «Корсар» Хореографія Маріуса Петіпа:
Луї Моро Готшалк. Тарантела Хореографія Джорджа Баланчина:
«Пізнання» (на музику «Адажіо» Томазо Альбіноні) Хореографія Бориса Ейфмана:
Людвіг Мінкус. Pas-de-deus з балету «Дон Кіхот» Хореографія Маріуса Петіпа:
«Поцілунок за Клімтом» (на музику Прелюдії сі мінор Сергія Рахманінова) Хореографія Юрія Васюченка:
«Зачарований мандрівник» (на музику із кінофільма «Список Шиндлера» Джона Уільямса) Хореографія Вакіля Усманова:
заслужений артист України Сергій Доценко, Микола Воріводін
Ян Тірсен. «Абсент»:
Рояль соло Ігор Парада
«Вояж» (на музику ІІ частини Концерту для фортепіано з оркестром № 23 Вольфганга Амадея Моцарта) Хореографія Вакіля Усманова:
Сергій Прокоф’єв. Епізод з балету «Ромео та Джульєтта» Хореографія Вакіля Усманова:
заслужений артист України Сергій Доценко, Катерина Кальченко
«Вознесіння» (На музику хору з опери «Набукко» Джузеппе Верді):

Рекомендуємо

23
Жовтня
12:00
Балети
Русалочка (Балетна студія С. Антипової)
Музика: К. Дебюсі, Р. Вагнер, П. Чайковський, М. Римський-Корсаков, М. Глінка, Е. Гріг, Ш. Гуно, Г. Берліоз, Г. Ф. Гендель, К. Сен-Санс, Й. Штраус, Ф. Мендельсон
Балет для дітей на 2 дії
Виконується під фонограму
24
Жовтня
18:30
Балети
Маскарад
Арам Хачатурян
Балет на 2 дії
Лібрето Г. Севояна, Л. Вільвовської, М. Долгополова, Н. Риженко, В. Смирнова-Голованова по однойменній драмі М. Ю. Лермонтова.
26
Жовтня
18:30
Балети
Пахіта
Людвіг Мінкус
Балет на 1 дію за мотивами новели Мігеля Сервантеса «Циганочка».
Хореографія Маріуса Петіпа.
26
Жовтня
18:30
Балети
Вальпургієва ніч
Шарль Гуно
Балет на 1 дію
Хореографія Леоніда Лавровського
28
Жовтня
18:30
Балети
Баядерка
Людвіг Мінкус
Балет на 3 дії
Хореографія Маріуса Петіпа з елементами хореографії Миколи Зубковського, Костянтина Сергєєва та Вахтанга Чабукіані
30
Жовтня
18:30
Балети
Лебедине озеро
Петро Ілліч Чайковський
Балет на 4 дії (виконується з одним антрактом)
Лібрето за сценарієм Володимира Бегічева та Василя Гельцера
Перейти до афіші Перейти до афіші
Ми використовуємо cookies
Продовжуючи використовувати наш сайт, ви даєте згоду на обробку файлів cookie і призначених для користувача даних: відомості про місцезнаходження; тип і версія ОС; тип і версія браузера; тип пристрою і дозвіл його екрану; джерела входу на сайт; мова ОС і браузера; відвідані сторінки сайту і дії на них; ip-адреса з метою функціонування сайту, проведення ретаргетінга, проведення статистичних досліджень і передачі третім особам. Якщо ви не хочете, щоб ваші дані оброблялися, покиньте сайт.
Згоден