Одеська опера інтегрує технічні інновації

Якщо театр – це храм мистецтва, то все в ньому має відповідати цьому високому статусу. Часом, навіть за умови прекрасних голосів та блискучої акторської гри, все можуть зіпсувати технічні проблеми. Адже враження від вистави чи концертної програми, багато в чому, залежать від технічної частини питання. Тож, велику відповідальність беруть на себе не тільки артисти та художній персонал, але й технічно-інженерні працівники театру, зокрема фахівці машинно-генераторного та машинно-декораційного цехів, електроосвітлювальної та звукової ділянки тощо.

Наразі сьогодення докорінно змінює підходи до сучасного оперного мистецтва, висуває нові вимоги та обумовлює новітні технологічні прийоми у постановочному процесі. У цьому контексті, адміністрація театру ухвалила рішення щодо модернізації технічного обладнання. Звуковий цех розпочав роботу із фахових консультацій із відомими фаховими компаніями «Realmusic PRO» та «Лайтек». Вибір був зупинений на цифровій мікшерній системі Allen & Heath dLive S500 у поєднанні з dLive DM32 MixRack, які

гарантують безперебійність роботи і надійність та значно поширюють оперативні можливості. Для підвищення мобільності виконання завдань поза сценічним простором та забезпечення належної якості концертних програм театру придбано стейджбокс - DX168.

Зазначимо, що усі роботи із встановлення, налагодження та інсталяції апаратури були виконані без залучення додаткових фірм та фахівців, самостійно, командою працівників театру під керівництвом звукорежисера Олександра Незвинського та за участі співробітників радіоділянки Василя Білявського та Михайла Борзова. Це дало змогу значної економії коштів. Зокрема було прокладено 140 метрів цифрового кабелю. Як зазначає Олександр Незвинський: «Головним завданням щодо проведення робіт було, насамперед, не порушити архітектуру та інженерно-будівельні комунікації будови театру, а також не заважати реалізації поточних планів Одеської опери». І це цілком вдалося нашій команді звуковиків.

До речі звукові новації вже працюють! Скажімо, у постановці опери О. Родіна «Катерина»: озвучення «скрипки Янгола», дія вітряного млина – одного з головних символів концепту вистави тощо. Попереду – чимало нових технологій, що дадуть реальну змогу для осучаснення та модернізації мистецького продукту.

Впевнені, Одеська опера – театральний простір майбутнього!

Звукоинженер Александр Незвинский и Allen&Heath dLive S500
Звукоинженер Александр Незвинский
Звукоинженер Александр Незвинский
Allen&Heath dLive DM32 MixRack
Allen&Heath dLive S500
Ми використовуємо cookies
Продовжуючи використовувати наш сайт, ви даєте згоду на обробку файлів cookie і призначених для користувача даних: відомості про місцезнаходження; тип і версія ОС; тип і версія браузера; тип пристрою і дозвіл його екрану; джерела входу на сайт; мова ОС і браузера; відвідані сторінки сайту і дії на них; ip-адреса з метою функціонування сайту, проведення ретаргетінга, проведення статистичних досліджень і передачі третім особам. Якщо ви не хочете, щоб ваші дані оброблялися, покиньте сайт.
Згоден