Розповсюджені питання

Як дістатися до театру?
Наш театр розташований в самому серці Одеси за адресою: провулок Чайковського, 1. До Центрального входу можна потрапити з вулиць Рішельєвської або Ланжеронівської.
Де і як можна придбати квитки?
Квитки на вистави театру можна придбати:
- в касах театру з вівторка по неділю з 11.00 до 19.30;
- на сайті театру https://operahouse.od.ua/;
- на сайтах офіційних квиткових партнерів театру - concert.ua, kontramarka.ua, odessa.karabas.com, internet-bilet.ua.
Чи можна забронювати квитки по телефону або електронній пошті, скільки коштує бронювання?
Бронювання квитків на вистави театру здійснюється безкоштовно за телефонами +38-048-780-15-28, +38-048-780-15-38 (з 11:00 до 18:00) або можна написати на електронну пошту adm.operaodessa@gmail.com, opera.kassa@gmail.com, odtobmanager@gmail.com.
У день вистави бронювання квитків неможливо
Як можна повернути квитки за власною ініціативою?
Квитки, придбані в касі театру, можна повернути не пізніше ніж за 60 хвилин до початку певної вистави. При собі необхідно мати документ, що посвідчує особу, чек і квиток.
Якщо Ви придбали електронний квиток на сайті театру, надішліть запит до служби технічної підтримки: ctk@plaske.ua.
Квитки, придбані на сайтах або в касах квиткових операторів повертаються за місцем придбання не пізніше ніж за 60 хвилин до початку певної вистави.
Як повернути квитки в разі заміни (або відміни) вистави?
Ви можете повернути квитки в каси театру до початку певної вистави і на протязі 7 робочих днів після дати, коли вистава мала відбутися. При собі потрібно мати документ, що посвідчує особу, чек (якщо квитки придбані в касі театру) і квиток.
Якщо Ви придбали електронний квиток на сайті театру, надішліть запит до служби технічної підтримки: ctk@plaske.ua.
Повернення електронного квитка можливе, тільки, якщо квиток оформлений на Вашу електронну адресу електронної пошти та телефон.
При придбанні електронного квитка на сайті театру, гроші з картки знялися, а лист із підтвердженням не прийшов. Що робити?
Перевірте на Вашій пошті папку "СПАМ", дуже часто поштові служби визначають листи з номером замовлення (або електронними квитками) - як небажану пошту. Для уникнення подібних випадків додайте адресу ctk@plaske.ua до списку довірених адрес.
Під час оформлення замовлення сталася помилка. Обрані місця тепер не доступні.
Час, що виділяється на оформлення замовлення, становить 30 хвилин. Обрані Вами місця резервуються на вказаний час. Отже, якщо у Вас сталася помилка під час оформлення замовлення, Ваші місця залишаються в тимчасовому резерві. Зачекайте 30 хвилин і спробуйте знову оформити замовлення з самого початку, резерв повинен знятися автоматично.
Під час оформлення замовлення, жоден із вищевказаних прикладів мені не допоміг. До кого мені звернутися?
З усіх питань продажу, або бронювання електронних квитків на сайті театру звертайтеся до служби технічної підтримки: ctk@plaske.ua або за телефонами +38-048-734-84-00, +38-048-780-15-38.
Коли гроші повернуться на мою банківську карту?
Як правило, повернення коштів займає від кількох годин до трьох днів. У рідкісних випадках повернення може займати до 45 днів (залежить від Банку, який випустив Вашу карту).
Чи можна поміняти придбаний квиток на іншу дату або на інший захід?
Ви можете здійснити повернення придбаного квитка і придбати квиток на іншу дату.
Чи потрібно роздруковувати квитки?
Квиток можна пред'явити в електронному вигляді. Але при поверненні в касу необхідно надати роздрукований квиток.
В касі театру роздрукувати оригінали квиткових бланків за Вашими замовленнями неможливо.
Чи можна брати дітей на вечірні вистави?
На вечірні вистави не допускаються діти дошкільного віку.
О котрій годині потрібно прибути до театру перед початком вистави?
Вхід до театру починається за 45 хвилин до початку вистави. Щоб уникнути запізнення і його небажаних наслідків, ми рекомендуємо прибути в театр не пізніше ніж за 15 хвилин до початку вистави
Чи є гардероб?
Гардероби і туалетні кімнати є на кожному поверсі.
Чи можна взяти напрокат бінокль?
Так, в гардеробах на кожному поверсі можна взяти бінокль напрокат під заставу.
Як можна подарувати квіти виконавцям?
На жаль, театр на має технічної можливості виходу глядача на сцену, тому букет необхідно віддати білетеру, який вручить його артисту від Вашого імені. Вхід до глядацької зали з квітами заборонено.
Де я можу випити каву або інші напої?
Буфети розташовано на першому, другому та третьому поверхах театру. Будь ласка, завершіть трапезу в приміщенні буфету. Вхід в глядацьку залу з їжею, напоями (крім мінеральної води) суворо заборонено.
Якою мовою виконуються опери?
Всі опери виконуються мовами оригіналу. Одночасно зміст українською мовою демонструється на рухомому рядку над сценою. Також до кожної вистави є програмки, які можна придбати у контролерів квитків.
Якщо я спізнюся на виставу?
Вхід до партеру після початку вистави суворо заборонений.
До антракту можна зайняти вільне місце в амфітеатрі або на галереї (якщо таке буде), а в антракті пересісти на місце, що вказано в квитку.
Чи можна використовувати свій мобільний телефон?
Під час вистави ми просимо глядачів вимикати мобільні телефони або ставити їх на беззвучний режим, не розмовляти по телефону, не вмикати ліхтарики і не користуватися спалахом.
Чи можу я зробити фотографії або записати відео?
До початку вистави Ви можете робити фотографії або відеозаписи. Під час вистави фото- і відеозйомка заборонені. Також неможна користуватися для зйомки професійною апаратурою.
Чи існує в театрі дрес-код?
Ми не вимагаємо якогось визначеного дресс-коду, але просимо поважати інших глядачів. Люди, одягнені в шорти, футболки без рукавів, в’єтнамки не допускаються в зал; в цьому випадку вартість квитків не буде відшкодована.

Якщо у вас залишилися питання:

Україна, 65026, м. Одеса, пров. Чайковського, 1
+38 (048) 780-15-09
Довідкова театру
12:00 — 18:00
Довідкова театру

Зв'яжіться з нами


Невірне значення ПІБ


Невірна адреса електронної пошти


Пусте повідомлення
* — Обов'язкові для заповнення поля.

Ми використовуємо cookies
Продовжуючи використовувати наш сайт, ви даєте згоду на обробку файлів cookie і призначених для користувача даних: відомості про місцезнаходження; тип і версія ОС; тип і версія браузера; тип пристрою і дозвіл його екрану; джерела входу на сайт; мова ОС і браузера; відвідані сторінки сайту і дії на них; ip-адреса з метою функціонування сайту, проведення ретаргетінга, проведення статистичних досліджень і передачі третім особам. Якщо ви не хочете, щоб ваші дані оброблялися, покиньте сайт.
Згоден