Пресреліз 5.03.2021

For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Пресреліз

5.03.2021, Одеса  

 

Колектив Одеської опери висловив свою позицію та підтримав в.о. генеральної директорки Надію Бабіч

 

Колектив Одеської опери стурбований ситуацією, що склалась в інформаційному полі навколо в.о. генеральної директорки, заслуженої працівниці культури України Надії Бабіч та всього театру.  

Про низку погроз та своє побиття повідомив нещодавно головний режисер Євген Лавренчук, контракт з яким в театрі закінчується 15.03.2021. В своїх публікаціях на сторінці Фейсбук та у медіа головний режисер публічно пов’язує напад на нього, що стався в грудні минулого року, із професійною діяльністю та небажанням опери продовжити з ним контракт.  

«Репутаційно ця ситуація нам дуже шкодить, вона також вносить напругу і стрес в життя колективу, - говорить асистент головного диригента, заслужений артист України Анатолій Пастухов. Ми знаємо Надію Бабіч в якості генерального директора 10 років, її місія – створювати та розбудовувати, а не організовувати напади. Протягом десяти  років колектив театру під керівництвом Надії Бабіч працював у стабільній, творчій та доброзичливій – морально -психологічній атмосфері.»  

В.о. генеральної директорки Надія Бабіч повідомила,  що з моменту нападу на Лавренчука ніхто не звертався до неї з правоохоронних органів і не повідомляв про підозру. Відтак вона сама ініціює звернення для з’ясування всіх обставин нападу аби довести свою непричетність та відновити добре ім’я.  

 «Аби висувати публічні звинувачення - мають бути підстави. Їх нема, а є лише активна інформаційна кампанія з боку головного режисера», - підкреслює Надія Бабіч.  

Вона впевнена, що напад на Євгена – дуже прикрий інцидент, але він не пов’язаний з його професійною діяльністю. Більше того, коли влітку на Євгена був скоєний перший напад, вона навіть знайшла можливість сплатити лікування режисера у сумі 28500 гривень в медичному центрі ТОВ «Дім Медицини».  

«Взагалі ж питання щодо нападу відноситься до компетенції правоохоронних органів, тому вважаємо, що Лавренчук , маніпулюючи фактами, збурює колектив, розпалює ворожнечу, що негативно впливає на морально-психологічний клімат в колективі та позбавляє можливості зосередитися саме на творчій діяльності», - повідомив головний диригент театру В’ячеслав Чернухо-Воліч.  

Також, Надія Бабіч категорично відкинула причетність до погроз на адресу Лавренчука, а колектив театру – до анонімок, що надходили в Шевченківський комітет.  

Причиною таких звинувачень з боку головного режисера та інформаційною кампанією проти Надії Бабіч колектив вбачає в тому, що 02 лютого 2021 року закінчився термін дії контракту з генеральною директоркою театру Бабіч Надією Матвіївною, на яку на даний час Міністерством культури та інформаційної політики покладено виконання обов’язків генеральної директорки. Цією обставиною скористався Лавренчук, який розгорнув кампанію, направлену на дестабілізацію обстановки в театрі та створення репутаційної кризи для в.о. гендиректорки. Про свій намір брати участь у в конкурсі на посаду гендиректора повідомляв раніше і Євген Лавренчук.  

Лавренчук, на думку колективу, виявився неспроможним організувати роботу режисерського цеху: поточний репертуар залишився поза його увагою, з багатьма досвідченими виконавцями та працівниками театру у нього виникли конфлікти, з причини його нестриманості у поведінці, вживанні ненормативної лексики та образ. Артисти театру та працівники технічних служб зверталися до керівництва театру зі скаргами та вимогами захистити їх від грубості та образ Лавренчука.  Ці звернення Лавренчук у своїх дописах називає збором підписів проти нього.  

За три роки перебування на посаді головного режисера, Євген Лавренчук поставив лише одну виставу «La Traviata», яка до цього часу  не має режисерської концепції. Як результат -  кожний показ відбувається зі змінами, що призводить до нервування та травмування виконавців. До цього часу Лавренчуком не розроблено паспорт вистави, що тягне за собою проблеми під час монтування декорацій та невиправданого збільшення часу перерв між актами, викликає невдоволення глядачів. Відтак його роботу в театрі вважають незадовільною.

Більше ніякої роботи, передбаченої посадовою інструкцією головного режисера театру він не виконував, з’являвся в театрі не регулярно.

Колектив також повідомив, що сам Євген Лавренчук двічі попереджав дирекцію про небажання продовжувати контракт (скан-копії документів додаються). Відтак Одеська опера повідомила йому про непродовження контракту та запропонувала зробити постановку вистави «Запорожець за Дунаєм» С. Гулака- Артемовського на контрактній основі, але він відмовився від співпраці.  

На загальних зборах колективу, що відбулися 04 березня 2021 року у присутності представників ЗМІ, колектив театру висловив довіру в.о. генеральної директорки Надії Бабіч, а також - небажання співпрацювати з  Євгеном Лавренчуком, про що колектив театру інформує громадськість.     ***  

Нагадаємо, за 10 років  в театрі реалізовано понад сімдесят нових творчо-мистецьких проектів та прем`єрних вистав.

Створено піклувальну та наглядову ради, за допомогою яких були залучені  додаткові кошти на ремонт  органу, створення нового парку автомобілів, проведення щорічного міжнародного фестивалю мистецтв ″Оксамитовий сезон в Одеській опері″, тощо.

 

На цей час театр працює над питанням придбання новітнього освітлювального та звукового обладнання за рахунок коштів, безпосередньо зароблених фінансово-господарською та гастрольною діяльністю.  

Театр налагодив широкі міжнародні зв`язки з Королівством Нідерланди, США, Канадою, Італією, Грецією, та іншими країнами, результатом яких стали численні та успішні гастролі оперної та балетної труп, поряд з талановитими штатними режисерами театру,  запрошеним головним диригентом буде працювати японський диригент Хірофуми Йошида.

 

На наступні три роки підписані угоди про проведення великої кількості міжнародних гастролей, театр знаходиться у постійному творчому пошуку.  

17 квітня відбудеться прем`єра опери Дж. Пуччіні «Богема» у постановці режисера Жана Франсуа Дхонда (Королівство Нідерланди).  

У планах театру підготовка прем`єри опери «Катерина» за мотивами творів Тараса Шевченка на музику сучасного українського композитора Олександра Родіна, написання якої замовлено композитору саме Одеською оперою.

   

З повагою, пресслужба Одеського національного

академічного театру опери та балету  

Контакти для ЗМІ: 048 7222230 (приймальня);  048 780 15 54 (пресслужба)

 
1
/
We use cookies.
By continuing to use our site, you consent to the processing of cookies and user data: location information; OS type and version; browser type and version; device type and screen resolution; sources of access to the site; OS language and browser; visited pages of the site and actions on them; ip-address for the purpose of site operation, retargeting, statistical research and transfer to third parties. If you do not want your data to be processed, leave the site.
I agree